نوشته شده توسط : محمود مختاری

در این مطلب ویدئویی از تست سرعت مقایسه‌ای میان ۳ گوشی Nexus 6P ،Lumia 950 XL و iPhone 6s Plus آمده که می‌توانید مشاهده کنید.

خرید گوشی پرچم‌دار از کمپانی‌های بزرگی مانند اپل و مایکروسافت باعث می‌شود کابر با خیال راحت از دستگاهش استفاده کند و راحتی و قدرت گوشی هوشمند را تجربه کند، چراکه پرچم‌دار شرکت معتبری را خریداری کرده و می‌داند آن کمپانی گوشی هوشمندی قدرتمندتر از آن به بازار ارائه نکرده است. اما اگر آن را با پرچم‌داران سایر شرکت‌ها مقایسه کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟ این چالشی است که هر سال کاربران و گیگ‌ها ایجادش می‌کنند و مقایسه‌های جالبی میان پرچم‌داران شرکت‌های معروف سازنده موبایل ترتیب می‌دهند.

 

 

در ویدئوی زیر هم شخصی ۳ پرچم‌دار جدید سال ۲۰۱۵ میلادی را، شامل آیفون ۶اس پلاس از اپل، نکسوس ۶پی محصول مشترک گوگل و هوآوی و لومیا ۹۵۰ ایکس‌‌ال از مایکروسافت، در اختیار دارد که هرکدام با سیستم عامل متفاوتی کار می‌کند. این کاربر اقدام به باز کردن برنامه‌های مختلف روی دستگاه‌ها می‌کند تا رم هر ۳ گوشی پر شود. اینجاست که آیفون ۶اس پلاس، به‌لطف سیستم عامل آی‌او‌اس که با سخت‌افزار آیفون نه روی کاغذ بلکه در عمل کاملا هماهنگ است، قدرت خود را به رخ رقیبانش می‌کشد.

ویدئوی زیر را مشاهده کنید و خودتان بین سرعت این دستگاه‌ها قضاوت کنید. نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

منبع: RedmondPie

منبع:جی اس ام

 



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمود مختاری

مایکروسافت اپلیکیشنی مخصوص کاربران ویندوز 10 منتشر کرده است که از توضیحاتش چنین برمی‌آید که به‌زودی شاهد مایکروسافت سیم خواهیم بود.

 

مایکروسافت اخیرا اپلیکیشن مخصوصی برای استفاده از اینترنت همراه منتشر کرده است که به کاربران دستگاه‌های ویندوز 10 اجازه می‌دهد بدون نیاز به تعویض سیم‌کارت به شبکه شرکت‌های مخابراتی مختلف وصل شوند و از اینترنت همراهشان استفاده کنند. بر اساس توضیحاتی که در باره این اپلیکیشن در ویندوز استور آمده است برای استفاده از آن کاربران باید سیم‌کارت مخصوص موسوم به سیم‌کارت مایکروسافت (Microsoft SIM Card) داشته باشند.

انتشار این اپ و توضیحی که درباره آن آورده شده تنها به این معناست که مایکروسافت در حال کار روی سیم‌کارت اختصاصی خود است؛ چیزی که پیش از این در آیپد‌های اپل با نام اپل سیم‌کارت دیده بودیم. این سیم‌کارت به کاربر اجازه می‌دهد به‌راحتی و بدون نیاز به تعویض سیم‌کارت بین شبکه‌های مخابراتی مختلف سوییچ کند.

 

 

از زمان عرضه، قیمت سیم‌کارت یا هزینه اینترنت همراهی که از طریق این سیم‌کارت ارائه می‌شود هنوز خبری نداریم، اما به احتمال فراوان به‌زودی خبرهای بیشتری در این مورد خواهیم شنید.

نظر شما در این باره چیست؟

 

منبع: جی اس ام

 



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمود مختاری

اپلیکیشن‌هایمایکروسافت به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های ویندوز فونی نصب شده‌اند و نمی‌توان آنها را حذف کرد، اما می‌توان سراغ جایگزین‌هایی بهتر برای آنها رفت.

بارها و بارها اشاره کرده‌ایم که بزرگ‌ترین مشکل ویندوز فون تعداد کم اپلیکیشن‌های این پلتفرم است، اما این روزها اوضاع ویندوز فون خیلی بهتر از گذشته است. فروشگاه ویندوز فون روندی روبه‌رشد داشته و اپلیکیشن‌های موجود در آن حداقل از نظر تعداد پیشرفت خوبی داشته‌اند و احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت این اپلیکیشن‌ها از نظر کیفیت نیز خواهیم بود.

هنوز هم مثل گذشته بسیاری از سرویس‌های کاربردی نسخه رسمی ویندوز فون ندارند، اما به‌لطف اپلیکیشن‌های جایگزین می‌توان در ویندوز فون هم از آن سرویس‌ها استفاده کرد. پیدا کردن جایگزین تنها به سرویس‌های کاربردی محدود نمی‌شود، بلکه اپلیکیشن‌های پیش‌فرض ویندوز فون هم جایگزین‌های خوبی دارند؛ جایگزین‌هایی بی‌دردسرتر و کاربردی‌تر.

در این نوشته می‌خواهیم سه جایگزین برای اپلیکیشن‌های پیش‌فرض ویندوز فون به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

UC Browser

حتما می‌دانید مرورگر پیش‌فرض ویندوز فون در ویندوز 8.1 اینترنت اکسپلورر است و در ویندوز 10 موبایل نیز مایکروسافت اج. اماهیچ‌کدام این مرورگرها، آن‌طور که باید، کار راه‌انداز نیست: اولی سرعت پایینی در باز کردن صفحه‌ها دارد و دومی ناپایدار است. یکی از مرورگرهای خوبی که از ویندوز 6.5 همراه ویندوز فون بوده UC Browser است که می‌تواند جایگزینی شایسته برای مرورگر پیش‌فرض ویندوز فون باشد.

دانلود UC Browser برای ویندوز فون

 

EverNote

یک اپلیکیشن ساده و کاربردی روی گوشی‌های ویندوز فونی OneNote مایکروسافت است که این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا به‌راحتی یادداشت‌برداری کنید. هرچند کارکردن با وان نوت بسیار ساده است، اگر سراغ اپلیکیشن مشابه یعنی Evernote بروید، حتما دیگر OneNote را فراموش خواهید کرد!

دانلود Evernote برای ویندوز فون

 

 

gMaps

با نقشه ویندوز شاید بتوانید موقعیت خود را روی نقشه پیدا کنید، اما هیچ‌وقت به مسیریابی با این اپلیکیشن امیدی نداشته باشید! Maps ویندوز به‌هیچ‌وجه گزینه مناسبی برای فارسی‌زبانان نیست. به‌جای این اپلیکیشن، که به‌صورت پیش‌فرض روی ویندوز فون نصب شده، می‌توانید سراغ gMapsبروید. اپلیکیشن gMaps نسخه غیررسمی گوگل مپس برای ویندوز فون است و به همان خوبی گوگل مپس در اندروید، برای ویندوز فون کار می‌کند.

دانلود gMaps برای ویندوز فون

 



 
 


:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمود مختاری

پایگاه چینی مایکروسافت به‌اشتباه در توضیحات یک ویدئوی تبلیغاتی در رابطه با ویژگی Continuum به وجود یک لومیای معرفی‌نشده اشاره کرد: Lumia Phone X.

به نظر می‌رسد مایکروسافت در حال کار روی یک لومیای جدید است. این محصول، که Lumia Phone X نام گرفته، به‌اشتباه در پایگاه چینی این کمپانی و پس از آپلود ویدئویی با موضوع چگونگی عملکرد Continuum لو رفت.

در حالی که ویدئوی موردبحث به تلفن هوشمند مرموز مایکروسافت هیچ اشاره‌ای نمی‌کند، در قسمت توضیحات این کلیپ گفته شده که Lumia Phone X یکی از چهار محصولی است که در حال حاضر از Contimuum پشتیبانی می‌کند و سه مورد دیگر Lumia 950 ،Lumia 950XL و Acer Jade Primo هستند.

توضیحات ویدئویی که در ادامه خواهید دید، پیش از ویرایش و حذف نام Lumia X Phone، بدین شرح بود:

قابلیت Continuum قادر است تلفن هوشمند شما را به نمایشگری بزرگ با قابلیت‌های بسیار مبدل کند. به‌وسیله داک یا آداپتور مخصوص آن را به تلویزیون یا مانیتور متصل کنید و اپلیکیشن‌های خود را در نمایشگر بزرگ‌تر ببینید. همچنین می‌توانید از کیبورد و ماوس کامپیوتر خانگی خود در تلفن هوشمندتان استفاده کنید و کارهایی همچون تنظیم اسناد در آفیس، ارسال ایمیل و حتی ارسال پیامک انجام دهید. این نکته را هم باید ذکر کنیم که فایل‌ها روی تلفن هوشمند ذخیره می‌شود. البته شما امکان مشاهده ویدئو، عکس، وبگردی و غیره نیز خواهید داشت. توجه داشته باشید: این قابلیت با محصولات خاصی مثل Lumia950/XL ،Lumia Phone X و Acer Jade Primo سازگار است.

هنوز هیچ اطلاعاتی و حتی شایعه‌ای در رابطه با Lumia Phone X منتشر نشده است. گزارشی که پیش‌تر منتشر شده می‌گوید Lumia 650 اولین لومیایی خواهد بود که در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود. همچنین این احتمال می‌رود که مایکروسافت سال ۲۰۱۷ را برای معرفی این دیوایس مرموز در نظر گرفته باشد. کسی چه می‌داند؛ شاید این محصول همان Surface Phone باشد که مدت‌هاست شایعه عرضه آن در پاییز آینده به گوش می‌رسد. شما چه فکر می‌کنید؟

 

منبع: جی اس ام



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمود مختاری

به نظر می‌رسد لومیاهای مایکروسافت به‌زودی به کار خود پایان دهند و جایشان را به سرفیس فون‌های ویندوزی بدهند.

غول نرم‌افزاری دنیا، مایکروسافت، با وجود موفقیت در زمینه کامپیوترهای شخصی و تبلت‌ها و نقش پررنگ ویندوز در آنها، در حوزه موبایل عملکرد موفقی نداشته است. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، به‌صراحت اعلام کرده این شرکت به‌جای اینکه بر تولید گوشی هوشمند متمرکز شود و به فکر افزایش سهم بازار گوشی‌های ویندوزی باشد، بر تولید نرم‌افزار برای همه پلتفرم‌ها تمرکز خواهد کرد تا تجربه‌ای خوب برای کاربران رقم بزند.

 

 

چندی پیش نیز مایکروسافت اعلام کرده بود به‌جای عرضه گوشی‌های مختلف در رده‌های پرچم‌دار، میان‌رده و ارزان‌قیمت تنها به تولید یک گوشی در هر رده اکتفا خواهد کرد. البته این وعده مایکروسافت هنوز محقق نشده و در سال 2015 شاهد گوشی‌های لومیای مختلفی بودیم و تا اوایل فوریه میان‌رده جدید مایکروسافت، لومیا 650، نیز رسما معرفی خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که مایکروسافت تولید گوشی‌های هوشمند سری لومیا را با لومیا 650 پایان ببخشد و سراغ سری سرفیس فون برود. تبلت‌های سرفیس مایکروسافت جایگاهی بسیار محبوب میان کاربران دارند؛ آن‌قدر که شرکت‌های مختلف به فکر تولید تبلت‌هایی ویندوزی با کیبورد افتاده‌اند و امسال سامسونگ نیز برای اولین بار تبلتی از سری گلکسی با سیستم عامل ویندوز معرفی کرد.

 

 

مایکروسافت ابتدا لپتاپ‌هایی تولید کرد که نام سرفیس را یدک می‌کشند و اکنون نیز بعید نیست این نام را برای موبایل‌های خود برگزیند و سرفیس فون‌ها را جایگزین لومیاهای خودش کند.

البته همان‌طور که در CES 2016 شاهد بودیم، دیگر تولید گوشی‌های ویندوزی به مایکروسافت محدود نخواهد بود و شرکت‌هایی همچون ایسر و در آینده احتمالا سامسونگ، ال‌جی و... نیز سراغ گوشی‌هایی با سیستم عامل ویندوز 10 موبایل خواهند رفت. سامسونگ در گذشته گوشی‌های ویندوز فونی تولید کرده؛ گوشی‌هایی که در مقایسه با لومیاهای نوکیا و مایکروسافت دوربین ضعیف‌تری داشتند. اما اکنون سری گلکسی این شرکت از سخت‌افزار خوب و قابل قبول بهره می‌برد و سامسونگ می‌تواند در ادامه راه اولین تبلت گلکسی ویندوزی، اولین گوشی سری گلکسی خود را نیز با ویندوز 10 موبایل عرضه کند.

بعید است مایکروسافت با این همه تبلیغی که برای ویندوز 10 موبایل، اپلیکیشن‌های یونیورسال، کانتینیوم، سرویس‌های موبایلی برای پلتفرم‌های مختلف و همکاری با تولیدکنندگان گوشی هوشمند به راه انداخته به فکر تعطیل کردن بخش گوشی هوشمندش باشد؛ بلکه ناامید شدن این شرکت از گوشی‌های ویندوز فونی مایکروسافت را وادار کرده تا دست به خلاقیتی جدید در این زمینه بزند و احتمالا اولین کار در این راه تغییر نام گوشی‌های ویندوزی خواهد بود.

 

 منبع: جی اس ام



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمود مختاری

به تازگی فاش شد که مایکروسافت قصد دارد به زودی از نسل دوم سرفیس بوک رونمایی کند که از نسل جدید پردازنده اینتل Core i7 بهره می‌برد.

گفته می‌شود سرفیس بوک جدید در رنگ‌های سرخ بورگاندی، آبی کبالت و طلایی گرافیت تولید می‌شود و از یک نسخه ویژه سیستم عامل ویندوز ۱۰ اس نیز برخوردار است. نسل جدید لپ‌تاپ مایکروسافت در حال حاضر قابل پیش خرید است و در سوم اکتبر معرفی خواهد شد.

سرفیس بوک جدید به پردازنده اینتل Core i7 با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه SSD مجهز است و متقاضیان خرید این دستگاه می‌توانند از همین حالا و از طریق فروشگاه آنلاین مایکروسافت آن را پیش خرید نمایند. بر خلاف سایر نسخه‌های نسل دوم، نسخه بهره‌مند از رم ۱۶ گیگابایتی رنگ‌های مختلفی نخواهد داشت و فقط با رنگ پلاتینیوم عرضه می‌شود. همچنین مایکروسافت قصد دارد تا این نسخه را به صورت جهانی عرضه کند که قیمت اعلام شده برای بازار آمریکا ۲۶۹۹ دلار است و در انگلستان به قیمت ۲۶۹۹ پوند فروخته می شود. این لپ‌تاپ به طور پیش‌ فرض با ویندوز ۱۰ اس راهی بازار می‌شود که البته کاربران می‌توانند در صورت تمایل سیستم عامل دستگاه خود را به ویندوز ۱۰ پرو ارتقا دهند.

 

منبع: جی اس ام



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمود مختاری

شایعاتی مبنی بر معرفی رسمی Lumia 650 در روز اول فوریه شنیده می‌شد، اما اکنون گفته شده این گوشی در نیمه‌های فوریه 2016 معرفی می‌شود.

به نظر می‌رسد عرضه لومیا 650 مایکروسافت، که این روزها خبرهای زیادی در موردش به گوش می‌رسد، به تاخیر افتاده است. پیش‌تر گفته می‌شد این گوشی هوشمند در روز اول فوریه 2016 رسما معرفی می‌شود، اما حالا خبرهای جدید از معرفی رسمی این محصول در نیمه‌های ماه فوریه حکایت می‌کند و علت این تاخیر هم برخی مشکلات نرم‌افزاری ذکر شده است که البته با توجه به تاخیر در انتشار نسخه نهایی ویندوز 10، این تاخیر چندان هم بی‌ربط نیست.

احتمالا این گوشی در یک پست وبلاگی معرفی می‌شود و از رویدادی جداگانه برای آن خبری نخواهد بود. با توجه به تاخیر افتادن در معرفی دستگاه، احتمالا بلافاصله پس از معرفی نیز گوشی در دسترس قرار می‌گیرد.

گفته می‌شود لومیا 650 مایکروسافت آخرین گوشی از نسل لومیا خواهد بود و پس از آن مایکروسافت از برند سرفیس برای گوشی‌های خود استفاده خواهد کرد.

لومیا 650 احتمالا مشخصاتی به شرح زیر دارد:

  • تراشه اسنپدراگون 212
  • نمایشگر 5 اینچی 720p
  • 1 گیگابایت حافظه رم
  • 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا
  • دوربین 8 مگاپیکسلی با فلاش LED
  • دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی

 

منبع: جی اس ام



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمود مختاری

گویا مایکروسافت تصمیم ندارد تا آخر ژوئیه ویندوز 10 موبایل را برای کاربران چشم‌انتظار ویندوز فونی منتشر کند و انتشار ویندوز 10 موبایل باز هم تا ماه فوریه به تاخیر افتاده است.

این روزها کاربران ویندوز فون خبرهایی خسته‌کننده دریافت می‌کنند. مایکروسافت از ماه اکتبر وعده داده بود که اواخر 2015 ویندوز 10 موبایل را برای کاربران ویندوز فونی منتشر می‌کند، اما پس از آن انتشار این نسخه سیستم عامل ویندوز تا اوایل 2016 به تاخیر افتاد. در ماه ژانویه هم خبری نشد و حالا مایکروسافت خبرهای نه‌چندان جالبی منتشر کرده است مبنی بر تاخیر دوباره و انتشار ویندوز 10 موبایل تا نیمه‌های فوریه.

مایکروسافت در ماه فوریه قرار است لومیا 650 را نیز معرفی و روانه بازار کند؛ گوشی هوشمندی که چهارمین گوشی مایکروسافت است که ویندوز 10 موبایل را از ابتدا روی خود نصب دارد.

در حال حاضر شما می‌توانید ویندوز 10 موبایل را روی گوشی‌تان نصب کنید؛ البته پیش از آن باید عضو برنامه ویندوز اینسایدر مایکروسافت شوید و خوب است پیش از انجام دادن چنین کاری بدانید که این نسخه ویندوز 10 هنوز نهایی نیست و با مشکلاتی مواجه است.

 

 

منبع: جی اس ام



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمود مختاری

تبلت‌های محبوب سری سرفیس مایکروسافت در سال 2015 فروشی حدود 6 میلیون نسخه داشته‌اند که بیشتر فروش نیز به سه‌ماهه چهارم و پس از عرضه سرفیس پرو 4 مربوط می‌شود.

طبق گفته‌های تولیدکننده تایوانی زنجیره تامین مایکروسافت، این شرکت مجموعا 6 میلیون تبلت سرفیس در سال 2015 به فروش رسانده است. مایکروسافت در سه‌ماهه چهارم 2015 توانسته 2.5 میلیون سرفیس به فروش برساند که این آمار را باید مدیون سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک باشد.

براساس اخباری که رسیده، مایکروسافت و زنجیره تامینش به کمک هم روی نمونه جدیدی از سرفیس کار می‌کنند؛ نمونه‌ای که قرار است نیمه دوم سال 2016 عرضه شود. در خبرها آمده بود که نیمه دوم 2016 مایکروسافت سرفیس فون خود را معرفی می‌کند و ممکن است این دیوایس همان سرفیس جدید باشد. این شرکت به‌تازگی کنترل دامنه SurfacePhone.com را نیز به دست گرفته؛ دامنه‌ای که فعلا کاربران را به وبسایت سرفیس هدایت می‌کند.

در مبارزه تن‌به‌تن، آیپد پرو 12 اینچی اپل موفق به فروش 2 میلیون نسخه شده، در حالی که سرفیس پرو 4 در سه‌ماهه چهارم فروش 1.6 میلیونی داشته است. در کل اپل با فروش 16.1 میلیون تبلت در سه‌ماهه اول هرچند نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد کاهش فروش داشته، هنوز هم جایگاه اول در بازار جهانی تبلت را به خود اختصاص می‌دهد؛ در حالی که مایکروسافت در میان 5 تولیدکننده اول سه‌ماهه چهارم یا کل 2015 جای نمی‌گیرد.

 

منبع: جی اس ام



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمود مختاری

در پی کاهش فروش و سوددهی بخش موبایل مایکروسافت، این شرکت در حال تعدیل نیرو در کشورهای مختلف است.


 

بر اساس خبری که اخیرا منتشر شده است، مایکروسافت در حال اخراج تعدادی از کارمندان بخش موبایلش در کشورهای مختلف است. تعدادی از این افراد کارمندان نوکیا در فنلاند هستند که پس از خرید این شرکت توسط مایکروسافت، به عضویت بخش موبایل مایکروسافت در آمدند. در این خبر آمده است که بخشی از کارمندان اخراج شده در بخش بازاریابی کار می‌کردند که تا پیش از ملحق شدن نوکیا و سرویس هایش به مایکروسافت وجود خارجی نداشته است.

تعداد دقیق کارمندان اخراج شده در حال حاضر مشخص نیست با این حال این تعداد بسیار زیاد تخمین می‌شود. سخنگوی مایکروسافت در این زمینه گفته است:

این تعدیل نیرو مربوط به بخش‌های مخلتف تجارت و کشورهای مختلف است و بازتابی از سازگار شدن با شرایط تجارت است. ما این کار را به کمک با ملاحظه‌ ترین روش ممکن انجام می‌دهیم و برای افرادی که اخراج شده‌اند احترام قلبی بسیاری قائل هستیم.

مایکروسافت در سه ماهه پایانی سال گذشته موفق به فروش تنها 4.5 میلیون دستگاه از گوشی‌های لومیا شد که از آمار مورد انتظار این شرکت بسیار پایین‌تر بود. این تعدیل نیرو ممکن است یکی از تبعات کاهش فروش و سوددهی بخش موبایل این شرکت باشد. گفته می‌شود مایکروسافت برای اینکه به بخش موبایلش تکانی بدهد در حال کار بر روی سرفیس فون است که احتمالا در نیمه دوم امسال معرفی خواهد شد. باید منتظر ماند و دید آیا سرفیس فون می‌تواند جان تازه‌ای به کالبد مایکروسافت و بالطبع ویندوز موبایل بدمد یا خیر.

نظر شما در این زمینه چیست؟

 

منبع: جی اس ام



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 شهريور 1396 | نظرات ()