آمازون در حال توسعه پیام‌رسان اختصاصی با نام Anytime
نوشته شده توسط : محمود مختاری

در چند سال گذشته کمپانی آمازون پا را از یک فروشگاه آنلاین فراتر گذاشته و تبدیل به یک رقیب برای شرکت‌هایی مانند گوگل، مایکروسافت، اپل، سامسونگ و ... شده و حتی در برخی زمینه‌ها مانند دستیار صوتی و کتاب‌خوان‌های دیجیتالی از رقبایش بهتر عمل کرده است. اما حالا قصد دارد تا با معرفی مسنجر اختصاصی‌اش با نام Anytime، شانس خود را در دنیای پیام‌رسان‌ها هم امتحان کند.

بر اساس گزارشی که AFTV News منتشر کرده است، کمپانی آمازون در حال کار روی پیام‌رسان اختصاصی‌اش با نام Anytime است. بزرگ‌ترین خرده فروشی دنیا بررسی کاربران خود درباره ویژگی‌های احتمالی پیام‌رسانش را آغاز کرده است، با این حال هنوز مشخص نیست که محصول نهایی چگونه خواهد بود.

AFTV News مدعی است که قرار است Anytime یک سرویس همه چیز تمام باشد، با تمرکز بر پیام‌رسانی، تماس‌های صوتی و تصویری، به اشتراک گذاری تصاویر، قابلیت افزودن فیلتر به عکس‌ها و ویدیوها، قابلیت ذکر نام (Mention) سایر کاربران، ارسال استیکر و GIF و اجرای بازی‌ها که این پیام‌رسان را به رقیبی سر سخت، حتی برای شبکه‌های اجتماعی، تبدیل می‌کند. کاربران می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنند و برای رزرو کردن یا سفارش محصول با کسب و کارها تماس بگیرند. بر اساس تصویری که از جزئیات مربوط به این اپلیکیشن منتشر شده، سرویس جدید آمازون به صورت امن و رمزنگاری شده خواهد بود و روی بسیاری از دستگاه‌های موبایل و دسکتاپ اجرا می‌شود.

 آمازون در ماه‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای حضور در دنیای پیام‌رسانی و ارتباطات داشته است. این شرکت در اوایل سال جاری میلادی Chime را معرفی کرد که یک اپلیکیشن کنفرانس ویدیویی برای کاربران تجاری است و برای رقابت با سرویس‌هایی مانند اسکایپ بیزنس و WebEx طراحی شده. همچنین به تازگی قابلیت تماس صوتی و ارسال پیام را به دستیار صوتی‌اش، الکسا اضافه کرده است. اما به نظر می‌رسد که Anytime پروژه جاه‌طلبانه‌تری باشد که برای رقابت با پیام‌رسان‌های بزرگ مانند مسنجر شرکت فیس‌بوک و واتس‌اپ طراحی شده است.

 

منبع: جی اس ام





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: