مایکروسافت در حال ساخت پرچمدار مقرون به صرفه فلزی است
نوشته شده توسط : محمود مختاری

شایعه‌ای در وب‌سایت‌های خبری منتشر شده که می‌گوید مایکروسافت قصد دارد روز 6 اکتبر یک تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه با بدنه فلزی عرضه کند.

این روزها خبرهای زیادی در حوزه تلفن‌های هوشمند ویندوزی شنیده می‌شود. مایکروسافت روز ششم اکتبر مراسمی برگزار می‌کند که گفته می‌شود دو تلفن هوشمند پرچم‌دار جدیدش را، یعنی Lumia 950 و Lumia 950 XL، به همراه مایکروسافت بند 2 و سرفیس پرو 4 معرفی خواهد کرد. همچنین زمزمه‌هایی مبنی بر معرفی یک تلفن هوشمند میان‌رده به نام Lumia 550 نیز بین محصولات جدید این کمپانی به گوش می‌رسد.

اما به نظر می‌رسد مایکروسافت این روزها به‌شدت مشغول تولید محصول دیگری است. کارخانه‌های سازنده هم تایید کرده‌اند که محصول جدید این کمپانی یک تلفن هوشمند پرچم‌دار و مقرون‌به‌صرفه است. 


 

کمابیش می‌توان حدس زد که این دستگاه درواقع جانشین برحق لومیا 830 خواهد بود، اما غول امریکایی قصد دارد در زمینه طراحی قدم جدیدی بردارد و این بار در بدنه محصولش از فلز استفاده کند. همین موضوع ممکن است برای طرفداران تلفن‌های هوشمند فلزی هیجان‌انگیز باشد و به‌تنهایی ضامن موفقیت این دستگاه شود.

متاسفانه تمام آنچه ما از این محصول اسرارآمیز می‌دانیم در همین حد خلاصه می‌شود. اگر تا روز ۶ اکتبر خبر دیگری درباره پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه جدید مایکروسافت به بیرون درز کند، حتما آن را به اطلاع شما هم خواهیم رساند. 

منبع:جی اس ام





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: