تماشا کنید: مقایسه سرعت پرچمداران اپل، مایکروسافت و هوآوی
نوشته شده توسط : محمود مختاری

در این مطلب ویدئویی از تست سرعت مقایسه‌ای میان ۳ گوشی Nexus 6P ،Lumia 950 XL و iPhone 6s Plus آمده که می‌توانید مشاهده کنید.

خرید گوشی پرچم‌دار از کمپانی‌های بزرگی مانند اپل و مایکروسافت باعث می‌شود کابر با خیال راحت از دستگاهش استفاده کند و راحتی و قدرت گوشی هوشمند را تجربه کند، چراکه پرچم‌دار شرکت معتبری را خریداری کرده و می‌داند آن کمپانی گوشی هوشمندی قدرتمندتر از آن به بازار ارائه نکرده است. اما اگر آن را با پرچم‌داران سایر شرکت‌ها مقایسه کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟ این چالشی است که هر سال کاربران و گیگ‌ها ایجادش می‌کنند و مقایسه‌های جالبی میان پرچم‌داران شرکت‌های معروف سازنده موبایل ترتیب می‌دهند.

 

 

در ویدئوی زیر هم شخصی ۳ پرچم‌دار جدید سال ۲۰۱۵ میلادی را، شامل آیفون ۶اس پلاس از اپل، نکسوس ۶پی محصول مشترک گوگل و هوآوی و لومیا ۹۵۰ ایکس‌‌ال از مایکروسافت، در اختیار دارد که هرکدام با سیستم عامل متفاوتی کار می‌کند. این کاربر اقدام به باز کردن برنامه‌های مختلف روی دستگاه‌ها می‌کند تا رم هر ۳ گوشی پر شود. اینجاست که آیفون ۶اس پلاس، به‌لطف سیستم عامل آی‌او‌اس که با سخت‌افزار آیفون نه روی کاغذ بلکه در عمل کاملا هماهنگ است، قدرت خود را به رخ رقیبانش می‌کشد.

ویدئوی زیر را مشاهده کنید و خودتان بین سرعت این دستگاه‌ها قضاوت کنید. نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

منبع: RedmondPie

منبع:جی اس ام

 





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: