حکمرانی قدرتمند مایکروسافت در بازار کامپیوترهای شخصی
نوشته شده توسط : محمود مختاری

آیا مایکروسافت به هدف «دو میلیارد کاربر ویندوز 10 در سه سال» دست خواهد یافت؟ این شرکت یک‌سوم مسیر را طی کرده و به یک‌سوم هدف یعنی 300 میلیون کاربر دست یافته است.

مایکروسافت روز‌به‌روز به هدف خود، یعنی یک میلیارد کاربر ویندوز، نزدیک‌تر می‌شود. پس از حدود یک سال که از انتشار ویندوز 10 می‌گذرد اکنون حدود 300 میلیون کاربر این نسخه ویندوز را روی دستگاه خود نصب کرده‌اند. این تعداد نسبت به آماری که اواخر ماه مارس اعلام شده بود 30 میلیون رشد داشته و نشان می‌دهد که مردم با نرخ پایداری در حال ارتقای سیستم‌های خود به ویندوز 10 هستند.

 

 

مایکروسافت با تعریف هدف رسیدن به دو میلیارد کاربر برنامه بزرگی برای دو سال آینده خود در نظر گرفته است؛ هدفی که اکنون به یک‌سوم آن رسیده و البته نتیجه نسبتا مطلوبی نیز به همراه داشته است. 300 میلیون کاربری که مایکروسافت اشاره کرده شامل همه کاربران دسکتاپ، تبلت، گوشی هوشمند و کنسول ایکس‌باکس وان است.

ارتقا به ویندوز 10 نسبت به نسخه‌های قبلی ویندوز سریع‌تر انجام شد و البته در این میان ارتقای رایگان به ویندوز 10 نیز بی‌تاثیر نبوده است. مایکروسافت ویندوز 10 را 29 ژوئیه سال گذشته منتشر کرد و امکان آپگرید رایگان را نیز برای کاربران ویندوز 7 و 8.1 به مدت یک سال فراهم کرد. چندی دیگر فرصت آپگرد رایگان به ویندوز 10 به پایان می‌رسد و از 30 ژوئیه آپگرید به ویندوز 10 هزینه 119 دلاری خواهد داشت.

آیا شما هم دستگاهی دارید که سیستم عامل آن را به ویندوز 10 ارتقا داشته باشید یا قصد داشته باشید چنین کاری انجام دهید؟ تجربه و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع: جی اس ام





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: