منتظر ایکس باکس وان 2 ترابایتی مایکروسافت باشید
نوشته شده توسط : محمود مختاری

به نظر می‌رسد مایکروسافت می‌خواهد کاربران را از حافظه اکسترنال برای ایکس باکس بی‌نیاز کند و نسخه 2 گیگابایتی ایکس باکس را روانه بازار کند.

طبق گزارش‌های رسیده، مایکروسافت در E3 امسال قصد دارد از دو مدل جدید ایکس باکس رونمایی کند. یکی از این مدل‌ها احتمالا نسخه باریک‌تر ایکس باکس وان با نام Neo است، اما طبق اطلاعاتی که به دست آمده در نسخه دیگر شاهد ارتقای پایگاه داخلی استور به 2 ترابایت خواهیم بود و این ارتقا قیمتی 449 دلاری برای نسخه جدید ایکس باکس به همراه خواهد داشت. در این گزارش تاریخ عرضه محصول 31 دسامبر ذکر شده، هرچند برای به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر باید تا معرفی رسمی صبر کرد.

 

 

در مورد این کنسول جزئیات زیادی در دسترس نیست؛ نمی‌دانیم آیا با یک نسخه جدید از ایکس باکس مواجه می‌شویم یا تنها شاهد ارتقای نسخه اصلی ایکس باکس وان با یک هارد درایو بزرگتر خواهیم بود. همان طور که می‌دانید، در حال حاضر ایکس باکس وان از حافظه اکسترنال پشتیبانی می‌کند.

کنفرانس مایکروسافت در E3 روز دوشنبه 13 ژوئن ساعت 9:30 به وقت محلی برگزار می‌شود. باید منتظر باشیم تا ببینیم این شایعات به واقعیت می‌پیوندد یا خیر!

 

 

منبع: جی اس ام





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: