تصویر و مشخصات کنسول جدید مایکروسافت: Xbox One S
نوشته شده توسط : محمود مختاری

مایکروسافت نیز از سونی عقب نمانده و قصد دارد مدل جدید کنسول Xbox One را با پشتیبانی از رزولوشن 4K و اندازه‌ای کوچک‌تر معرفی کند. به احتمال زیاد این کنسول امشب در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 رونمایی می‌شود.

کمتر از ۱۲ ساعت به کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 باقی مانده است و شایعات از مدل جدید کنسول بازی این شرکت خبر می‌دهند؛ مدل کوچک‌تر و باریک‌تر Xbox One که Xbox One S نام می‌گیرد و ۴۰ درصد کوچک‌تر از مدل اولیه است.

مهم‌ترین ویژگی افزوده‌شده به Xbox One S پشتیبانی از رزولوشن 4K و افزایش حافظه داخلی آن به ۲ ترابایت است. همچنین برای این مدل استندی عرضه می‌شود که امکان قرارگرفتن کنسول در حالت عمودی را فراهم می‌کند؛ برخلاف ایکس باکس وان که تنها در حالت افقی می‌توانست روی میز قرار گیرد. منبع تغزیه Xbox One S نیز در دل کنسول جای گرفته که برای اولین بار در سری ایکس باکس وان شاهد این ویژگی هستیم.

در مورد تغییرات صورت‌گرفته در کنترلر Xbox One S اطلاعات زیادی در دست نیست، اما دست‌کم از روی عکس منتشرشده می‌بینم که در رنگ سفید نیز عرضه خواهد شد.

مسلما در کنفرانس مایکروسافت اطلاعات بیشتری درباره این کنسول ارائه می‌شود. کنفرانس مایکروسافت را می‌توانید امشب ساعت ۲۱ به‌وقت ایران از آدرس xbox.com/e3 دنبال کنید.

 منبع: جی اس ام





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: