اپلیکیشن Xbox برای اندروید و iOS منتشر شد
نوشته شده توسط : محمود مختاری

مایکروسافت اپلیکیشن ایکس باکس را برای کاربران پلتفرم‌های محبوب اندروید و آی‌اواس منتشر کرد. این اپلیکیشن تمامی ویژگی‌های اپ ایکس باکس ویندوز 10 را به همراه دارد، اما از امکان استریم گیم در آن خبری نیست.

اپلیکیشن ایکس باکس مایکروسافت برای ویندوز 10 اینک برای اندروید و iOS نیز منتشر شده است. این اپلیکیشن جدید کاملا شبیه به اپلیکیشن ویندوز 10 ایکس باکس است و همه ویژگی‌های نسخه ویندوزی از جمله Game Hubs، اچیومنتز و تایم لاین را دارد.

همچون نسخه موبایل این اپلیکیشن، که روی گوشی‌های ویندوزی با سیستم عامل ویندوز 10 موبایل نصب است، از گیم استریمینگ برای اندروید و آی او اس خبری نیست، اما احتمال می‌رود این ویژگی در آینده برای همه اپلیکیشن‌های ایکس باکس روی پلتفرم‌های مختلف در دسترس کاربران قرار بگیرد. قبلا نیز نشانه‌هایی از آمدن گیم استریمینگ به ویندوز 10 موبایل مشاهده شده است. شاید در کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 خبرهایی نیز در این زمینه مطرح شود.

به هر حال این آپدیت تنها چند ساعت مانده به کنفرانس مایکروسافت منتشر شده است و احتمالا تا چند ساعت دیگر خبرهایی تکمیلی درباره اپلیکیشن ایکس باکس روی دو پلتفرم محبوب موبایل خواهیم شنید.

دانلود اپلیکیشن Xbox برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Xbox برای iOS

 

گالری تصاویر (5 تصویر )
 
 
 
 منبع: جی اس ام




:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: