تماشا کنید: گرن توریزمو اسپرت؛ نسل جدید بازی‌های ریسینگ با گرافیکی عالی
نوشته شده توسط : محمود مختاری

جنگ کنسول‌های بازی سونی با مایکروسافت وارد مرحله تازه‌ای شد. سری جدید بازی گرن توریزمو حالا یک قدم جلوتر از بازی فورزا است.

3 سال از معرفی آخرین سری گرن توریزمو، گرن توریزمو 6، می‌گذرد. در این سه سال مایکروسافت برای گیمرهای سبک ریسینگش سنگ تمام گذاشت: سال 2014 فورزا هورایزن 2 را معرفی کرد، سال گذشته فورزا موتوراسپرت 6 را به بازار فرستاد و امسال نیز با عرضه فورزا هورایزن 3 یکی از بهترین ریسینگ‌های تاریخ را ساخت. حالا نوبت سونی است تا مقابله به مثل کند؛ سری جدیدی از گرن توریزمو در راه است.

GT Sport یا گرن توریزمو اسپرت نام جدیدترین سری مجموعه بازی‌های گرن توریزمو و به عبارت بهتر سیزدهمین بازی آن است. سونی مثل همیشه برای ساخت این بازی سراغ استودیوی ژاپنی پلی‌فونی رفته است. با اینکه اطلاعات کمی از این بازی منتشر شده، سونی می‌گوید با GT Sport وارد نسل جدیدی از بازی‌های ریسینگ و همچنین وارد فاز دوم سری بازی‌های گرن توریزمو شده است.

تا امروز درباره این بازی می‌دانیم:

  • بازی سه حالت Campaign و Sports Mode و Arcade Mode دارد. هرسه حالت را می‌توان هم آفلاین و هم آنلاین بازی کرد.
  • برخلاف نسل سابق گرن توریزمو، که هم آب و هوا و هم روشنایی روز در آن تغییر می‌کرد، در این بازی دیگر چنین چیزی وجود ندارد. البته گیمرها می‌توانند قبل از شروع بازی، زمان مشخصی از روز را انتخاب کنند.
  • GT Sport ابتدا قرار بود از هدست‌ واقعیت مجازی سونی هم پشتیبانی کند، ولی بعدها مشخص شد که این ویژگی برای برخی پک‌های آن است. 
گالری تصاویر (14 تصویر )
 
 
 
 

GT Sport نخستین‌بار در سال 2015 و در فستیوال هفته بازی پاریس معرفی شد. زمان عرضه این بازی ابتدا زمستان 2016 اعلام شده بود ولی به دلایلی عقب افتاد. تاریخ دقیق انتشار GT Sport هنوز مشخص نیست و فقط می‌دانیم سال 2017 برای PS4 منتشر می‌شود.

در کانال‌های اینستاگرام و تلگرام ما، خبرهایی هست که شما از آن بی‌خبرید!

 

منبع: جی اس ام





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: